Hoppa till innehåll

Vatten

Inlägg avseende vårt sommarvatten

Vattnet igång

Nu är sommarvattnet igång. Både i Lasthagen och Sandgärdsområdet. Var gärna uppmärksam på läckor etc.Säkerställ att ventilen vid fastighetsgräns är avstängd när fastigheten lämnas. /Styrelsen